Набавка добара – Израда и уградња роло завеса у учионицама у објекту „Д“ Факултета инжењерских наука
На основу члана Закона члан 27., став 1. тачка 3. Закона о јавним набавкама („Сл. гласник РС” бр. 91/2019) Факултет инжењерских наука Универзитета у Крагујевцу, дана 14.02.2022. године, објављује:
ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
- Назив и ПИБ наручиоца: Факултет инжењерских наука Универзитета у Крагујевцу, ПИБ: 101576499
- Адреса наручиоца: Сестре Јањић бр. 6, 34000 Крагујевац
- НСТЈ ознака: РС21 – Регион Шумадије и Западне Србије
- Интернет страница наручиоца: http://www.fink.rs/
- Врста поступка набавке: Набавке на које се Закон о јавним набавкама не примењује по основу члана 27. став 1. тачка 3.
- Опис предмета набавке: Предмет набавке су добра – Израда и уградња роло завеса у учионицама у објекту „Д“ Факултета инжењерских наука
- Критеријум за доделу уговора: "најнижа понуђена цена"
- Начин преузимања документације односно интернет адреса на којој је документација доступна: Сви заинтересовани понуђачи могу бесплатно преузети документацију на интернет страници наручиоца http://www.fink.rs/, као и у просторијама Факултета инжењерских наука Крагујевац, ул. Сестре Јањић бр. 6 сваког радног дана од 10 до 14 часова – учионица 101. Сви заинтересовани понуђачи могу у циљу припремања понуде да изврше увид у просторије Наручиоца сваког радног дана у периоду од 10 до 14 часова уз претходну најаву на број телефона 034/335-867
- Начин подношења понуда и рок за подношење понуда: Рок за подношење понуда је 7 календарских дана, рачунајући од дана објављивања позива на сајту Наручилаца. Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну на адресу наручиоца до 22.02.2022. године до 10.00 часова.
- Понуде се подносе на адресу наручиоца у запечаћеној коверти, са назнаком на омотници - Понуда за набавку добара – Израда и уградња роло завеса у учионицама у објекту „Д“ Факултета инжењерских наука - НЕ ОТВАРАТИ. На полеђини коверте обавезно навести назив, адресу и број телефона понуђача. Понуда се доставља на српском језику са ценама израженим у динарима.
- Начин, место и време отварања понуда: Јавно отварање понуда обавиће се 22.02.2022. у 10.15 часова у просторијама наручиоца. Представници понуђача који учествују у поступку јавног отварања морају пре почетка отварања предати комисији за јавну набавку писмено пуномоћје (овлашћење) издато на меморандуму понуђача, оверено печатом и потписом овлашћеног лица.
- Рок за потписивања уговора: Уговор ће бити потписан у року од 3 дана од дана отварања понуда.
- Лица задужена за контакт: Петровић Марија, тел. 034/335-867, e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
- Понуда мора да садржи оверен образац понуде и структуре цене. Сва документација налази се у наставку јавног позива за подношење понуда.