На основу Oдлуке о проглашењу ванредног стања на територији Републике Србије (''Сл. гласник РС'' бр. 29/2020) и Одлуке Владе Републике Србије о обустави извођења наставе у високошколским установама, средњим и основним школама и редовног рада установа предшколског васпитања и образовања (''Сл. гласник РС'' бр. 30/2020), а у складу са Упутством о раду високошколских установа због проглашења ванредног стања ректорског колегијума Универзитета у Крагујевцу, бр. I-01-252 од 16.03.2020. године, Факултет инжењерских наука Универзитета у Крагујевцу организује активности на следећи начин:
1. Настава (предавања и вежбе) на основним, мастер и докторским студијама биће организована без физичког присуства студената. Наставни материјали са презентацијама и пропратним упутствима и појашњењима биће редовно ажурирани и доступни на сајту факултета (преко платформе moodle.fink.rs и наставничког портала). Инструкције на седмичном нивоу студенти ће добијати од предметног наставника.
2. Свим студентима биће признати предиспитни бодови по основу присуства предавањима и вежбама.
3. Наставници и сарадници су дужни да у периоду одржавања наставе према распореду часова буду доступни студентима путем средстава електронске комуникације. Додатне консултације обављаће се искључиво електронским путем. Наставници и сарадници су обавезни да одговоре на упите студената у року од 24 сата. Oдговоре на постављена питања или друге пропратне коментаре и обавештења наставници и сарадници дужни су да доставе свим студентима у групи.
4. Планирани испити и колоквијуми неће се одржавати у периоду трајања ванредног стања.
5. Специфични облици наставе које се на овај начин не могу реализовати (лабораторијске вежбе, рад у рачунарским учионицама) неће се обављати до стварања услова за безбедно извођење ових активности.
6. Студенти се могу обраћати студентској служби електронским путем на мејл адресу Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.. Студентска служба је обавезна да одговори на студентске захтеве у року од 24 сата.
8. Библиотека факултета ће издавати студентима књиге у периоду од 11-13 часова поштујући правило да је у просторији Библиотеке присутан један запослени и само један студент. За више информација студенти се могу обратити на е-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..
9. Читаоница неће радити.
10. Студентски ресторан неће радити.
11. Отказују се све студентске ваннаставне активности.
12. Све седнице Колегијума, Катедара, Комисија, Наставно-научног већа, и Савета Факултета, ако постоји потреба за њиховим одржавањем, организоваће се искључиво електронским путем. Материјали за седнице ће бити достављени у електронском облику.
13. Наставно особље мора бити на располагању путем email-a и телефона, а у просторијама Факултета присуство наставног особља је могуће само у посебним случајевима, искључиво по налогу декана.
14. Ненаставно особље на Факултету биће ангажовано у минималном броју уз минимум процеса рада, који ће омогућити функционисање установе. Ненаставно особље које није дежурно, радиће од куће на задацима на којима је то могуће, а према плану који ће направити шефови служби. Ненаставно особље које ради од куће мора бити на располагању путем email-a и телефона у периоду редовног радног времена.
15. Рад запослених у Техничкој служби биће организован тако да се приоритет даје интензивном одржавању хигијене, а уз коришћење адекватне хигијенске заштите (маске и рукавице). Одговарајућа средства за реализацију ових активности су набављена, а наставиће се рад на њиховом благовременом обезбеђивању.
О евентуалним изменама и допунама у поступању благовремено ћемо вас обавештавати сходно указаним потребама и у складу са одлукама и препорукама Владе Републике Србије.
Декан Факултета инжењерских наука,
проф. др Добрица Миловановић